Šta digitalni marketing znači za jednu firmu?

Digitalni marketing podrazumijeva promociju proizvoda ili usluga korištenjem digitalnih komunikacijskih kanala da bi poruka došla do primarne, odnosno ciljne publike. Precizna definicija digitalnog marketinga ne postoji, ali je bitno definisati njegov cilj, odnosno stvaranje i održavanje veze između firme i korisnika/kupca njenih proizvoda i usluga.

Izvor: Pixabay

Na taj način se gradi međusobno povjerenje, upućuje se korisnik na sam proizvod/uslugu, a firmi daje mogućnost da unaprijedi taj isti proizvod/uslugu. Pomoću digitalnog marketinga se vode mnoge kampanje koje imaju precizno definisane ciljeve, a uspješnost vođenja se ogleda kroz određena znanja i vještine.

Strategija digitalnog marketinga se ogleda u privlačenju što većeg broja posjetioca na web stranici koji bi aktivno učestvovali, bilo kupovinom, članstvom ili pretplatom na novosti. Digitalni marketing omogućava da se ostvare što bolji rezultati poslovanja, da se dođe do tačno određenih kupaca, a sva ulaganja su mjerljiva alatima poput Google Analyticsa i drže se pod kontrolom odgovornih osoba. Dakle, u digitalnom marketingu se može izračunati povrat investicije (ROI) u bilo kojem aspektu i bilo kada. Digitalni marketing se može svesti na nekoliko tematskih struktura:

· Search Engine Optimization (SEO) / Optimizacija stranica za pretragu (SEO)

· Content Marketing / Sadržajni marketing

· Search Engine Marketing (SEM) / Kontekstualno oglašavanje (SEM)

· Digital Display Marketing / Digitalni prikazivački marketing

 · Remarketing / Ponovni Marketing

· Social Media Marketing / Marketing društvenih mreža

· YouTube & Video advertising / YouTube i video oglašavanje

· Email Marketing / Marketing elektronske pošte 

Izvor: Pixabay

Digitalni marketing se uveliko razlikuje od tradicionalnog, ali najvažnija razlika je da se on fokusira na kupca umjesto na prodavača nudeći mu personalizovanu poruku i odgovor na ono što traži. Drugim riječima, može se reći da tradicionalni marketing traži kupca, dok u digitalnom marketingu kupac traži firmu. Primjeri tradicionalnog marketinga su: oglasi u novinama, vanjsko oglašavanje, televizijsko i radijsko oglašavanje i sl.

Prije pojave novih medija, marketing je bio fokusiran isključivo na slanje promotivnih poruka, ali ne i na odgovor kupaca. S pojavom novih tehnologija koje koristi digitalni marketing to se mijenja te nove tehnologije omogućavaju da se sve aktivnosti analiziraju čim se plasiraju na određeno mjesto. Iako se danas većina ljudi opredjeljuje za tradicionalni marketing zbog činjenice da postoji godinama te ga je većina ljudi prihvatila, tradicionalni marketing ima mnogo ograničenja. Rezultati tradicionalnog marketinga su teško mjerljivi, domet je ograničen te iziskuje veće troškove, ali ipak najveći problem predstavlja to što tradicionalno marketing ne dozvoljava interakciju s publikom. S druge strane, digitalni marketing pruža mogućnost mjerenja rezultata, publika kojoj se poruka šalje je neograničena, ali istovremeno postoji mogućnost za određivanje ciljne grupe, a najvažnija prednost nad tradicionalnim marketingom je mogućnost da se direktno komunicira sa ciljnim korisnicima, odnosno da se razvija odnos i da se dobiju informacije koje su od velikog značaja za unapređenje poslovanja.

Najčešće korištena digitalna sredstva koja daju najbolja marketing rješenja su:

 · Content marketing

· Marketing na društvenim mrežama (Facebook, Pinterest, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google+)

 · Optimizacija za web pretrage (Google, Bing, Yahoo, Yandex)

 · Marketing na pretraživačima (Google, Yandex, Bing)

 · Newsletter marketing

 · Oglašavanje putem bannera

· Sponzorisani članci

 · Internet marketing

Kvalitetan online nastup podrazumjeva primjenu različitih tehnika digitalnog marketinga, u skladu sa djelatnošću, kao i ciljne grupe određenog biznisa.

Digitalni marketing započinje poslovima istraživanja online tržišta koje uključuje otkrivanje snage i prisutnosti konkurencije. Nakon toga, u zavisnosti od izdvojenog odnosno planiranog budžeta i ciljanog tržišta, pravi se strateški plan koji podrazumjeva primjenu različitih tehnika digitalnog marketinga radi postizanja maksimalnih rezultata. Za bolji nastup na tržištu digitalnog marketinga tu smo na raspolaganju za sve informacije..

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Brain Digital Agency
Brain Digital Agency

Google Ads, Facebook and Instagram Ads, Web-site, Web-shop, Branding, Graphic design, Video production. Everything you need for Digital Marketing in one place.

Zatražite ponudu